Ateliere și Dezbateri 2023/2024 Atelier de interpretare 2022/2023 Lolita. Inima de caine Metamorfoza. Cruciada copiilor 2020/2021 Pierderea și regăsirea eului – partea a 5a Pierderea și regăsirea eului – partea a 4a Pierderea și regăsirea eului – partea a 3a Pierderea și regăsirea eului – partea a 2a Pierderea și regăsirea eului Corporalitatea visului la Gellu Naum și Victor Brauner Atelier de Interpretare 2019/2020 Atelier de Interpretare 2018/2019 Atelier de literatură și film Fețele erosului (Bun venit la UVT 2018) 2017/2018 Atelierul din Săptămâna de inițiere 2017 Ion Mureșan – Vizionarismul holografic al cotidianului 2016/2017 Finnegans Wake – Realitatea visului și visul realității 2015/2016 Carnavalescul marquezian Mihai Eminescu – 150 Milan Kundera – ironia, mască a suferinței Pessoa – versiuni ale realului Un regizor al oniricului – Emil Brumaru 2014/2015 Arghezi – Tăișurile cuvântului Imaginea feminității în Jocurile Daniei Lamartine – musa ales Mircea Ivănescu și metamorfozarea idolilor Slova argheziană, între psalm și blestem Tipologii fenomenologice – Camil Petrescu 2013/2014 Herta Mueller – Răzbunarea Luminii Roșii Italo Calvino și dimensiunile literaturii Joseph Heller și Thomas Pynchon Mihail Bulgakov – Distorsiuni diabolice Mircea Cărtărescu – Măreția kitschului Vladimir Nabokov – Metamorfozele dublului William Blake – Logos și reprezentare 2012/2013 Avataruri ale poeziei Cum este poezia